onsdag 7 december 2011

Julkorg

När Miia och jag var i iväg på Reprints ÅF-träff så fick vi även pröva på att göra en sådan här julig korg i deras nya egna papper. Jag dekorerade klart den när jag kom hem. Denna korg ser betydligt svårare ut att göra än det är. När jag hade kurs i höstas så var ett av projekten på en av mina kurser denna korg. Den går att göra i olika storlekar och i påskas så gjorde jag tex en större variant som jag fyllde med påskägg. Du kan se den här.
Glöm inte att gå in på facebook och kolla in vår adventskalender!! Gilla dagens kalenderinlägg och du är med och tävlar. Du kanske vinner något som ex. passar till just din julkortstillverkning?
/L8

4 kommentarer:

  1. Jag har fyllt min som vi gjorde ihop med julkolor :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Anonym09:47

    Vilken fin korg, skulle vilja ha en manual för den, helst på svenska
    Lollo

    SvaraRadera
  3. Lollo, om du går in på L8:as blogg och letar upp hennes inlägg om korgen så finns där en länk till mall med bilder och allt:)
    Lycka till!

    SvaraRadera