tisdag 16 november 2010

Tänd ett ljus...






och låt det brinna... Frågan är om man kommer att tända dom här vackra ljusen eller bara låta dom stå framme som dekoration? Vad säger Ni? Själv kommer jag nog stämpla måååånga ljus så att jag har till att både ge bort till vänner, njuta av dom tända och någon som bara får stå vacker tills det är dags att packa ner julpyntet till nästa år:)
Dom här fina ljusen stämplade och dekorerade tjejerna från Scrap Academy - Skurup Division när de var hos oss förra veckan. Vad dom mer gjorde får ni se senare i veckan.

2 kommentarer:

  1. Så kul det var och det var ju inte så svårt som jag trodde...

    Har redan gjort några till och har fått beställning på ett par stycken... Det är bara att stämpla på!!
    Tack för inspirationen.
    Kramar Lotta

    SvaraRadera
  2. Precis som Lotta var jag förvånad över hur lätt det var att stämpla på ljus...när man väl visste hur man skulle göra :)
    Jag har inhandlat ett lager nu som ska stämplas och dekoreras för att ges bort nu när julen nalkas.
    Ses snart
    kram Katarina

    SvaraRadera