fredag 12 juni 2009

För vi har tagit studenten...

Framsidan
Baksidan

Här kommer mitt första kort som jag gjort åt Stämpelfabrikens blogg. Det blev även mitt dyraste kort någonsin då jag var tvungen att dricka en hel flaska Moët för att kunna slutföra min idé... ;)
Jag helgillar notpappert som finns i lite olika varianter. En i "vanligt" papper och ett annat i en genomskinlig variant. I övrigt så är studentstämpeln Milton från HC Design och så Stämpelfabrikens egen Hipp, hipp, hurra... som är en favoritstämpel sedan länge. Namnet på studenten är lätt att fylla i i efterhand. Jag har även beställt en egen stämpel att signera mina kort med som min man designat åt mig. Om du har en idé på en stämpel kan du alltid kolla med Johan vad det skulle kosta att få den upptryckt. Det mesta materialet utom Moëtkorken (hihi) kommer från Stämpelfabriken.

2 kommentarer:

  1. Tror aldrig jag varit inne gos er tidigare - är ute på bloggrunda utanför mina vanliga.

    Lisbet
    www.digiscrapp.blogspot.com

    SvaraRadera
  2. SNYGGT kort :)

    Notbakgrunden var snygg, texten och gubben också :)
    Coolt hur man använt en kork i blomman :)

    kram gurkis

    SvaraRadera